Vios logo

Sammen om mere

Con­trol­ler/con­trol­le­ras­si­stent

Indrykket: 29. september 2022

Vil du med på en rejse i tv- og internetbranchen i en virksomhed med de største vækstplaner på området? Så læs med her, for måske er du vores kommende kollega!

Vi leder efter en person, der vil være med til at opbygge økonomiafdelingen, strukturere vores processer samt digitalisere og automatisere vores rutineopgaver.

Du kommer til at arbejde Vios, et datterselskab til Antenneforeningen Aarhus. Vi er ikke en klassisk kommerciel spiller på markedet. Vi er til for medlemmerne og vores mission er at skabe de bedste vilkår for dem på alle fronter – pris, kvalitet og ikke mindst den helt personlige service.

Dine arbejdsdage bliver sjældent éns, og du skal derfor være forberedt på forskellige opgaver, når behovet opstår. Vi er et hold med forskellige spidskompetencer, som løfter i flok. Vi er fortsat i en udviklingsfase, og det forventes derfor også, at du bidrager aktivt til udviklingen af virksomheden på dit område. Vi sørger for en god oplæring, og der er altid hjælp a hente, hvis der skulle være behov for det.

Da vi endnu ikke er så mange i Vios, leder vi efter det helt rigtige match både hvad angår erfaring, faglige kompe-tencer og personlighed, så lad det skinne igennem hvem du er, når du sender en ansøgning.

Vi er fleksible hvad angår arbejdstid, men forestiller os 15-37 timer om ugen.

Ansvarsområder

  • Diverse mindre regnskabsopgaver/bogføringsopgaver
  • Assistance ifm. måneds- og årsafslutning
  • Business cases
  • Forecasts
  • Analyser
  • Rapportering i Excel
  • Diverse ad hoc-opgaver relateret til forretningens øvrige projekter, f.eks. koordinering, planlægning og afholdelse af event i samarbejde med vores projektteam.

Profil

  • Økonomisk baggrund, f.eks. cand. oecon., cand.merc. eller lignende
  • Erfaren bruger af MS-Officepakken, herunder særligt Excel og PowerPoint.
  • Flair for IT og digitale værktøjer, da vi skal have digitaliseret og automatiseret vores processer.
  • Arbejder struktureret og selvstændigt.
  • Tager ansvar for dine opgaver og overholder aftalte deadlines.
  • Er imødekommende og har gode samarbejdsevner.

Praktisk

Spørgsmål? Så kontakt CFO Anne Møllegaard på telefon 26 81 74 08.

Interesseret? Så send en mail med ansøgning, CV og relevante bilag til [email protected]

Tiltrædelse Efter aftale

Arbejdssted: Silkeborgvej 260, 2. sal, 8230 Åbyhøj.

Vios
Silkeborgvej 260, 2. sal
8230 Åbyhøj

Tlf.: 44 40 44 60
[email protected]